انجمن اسلامی دانشجویان (1348)

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی shahid beheshti medical university-Islamic Association of Students

انجمن اسلامی دانشجویان (1348)

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی shahid beheshti medical university-Islamic Association of Students

انجمن اسلامی دانشجویان (1348)
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

به مرجع با بصیرت و شجاعی چون آیت الله نوری همدانی افتخار می کنیم

به گزارش«پایگاه تحلیلی خبری دانشجویان مستقل»؛ در قسمتی از این نامه آمده است: در این بین بودند مردان با بصیرت و شجاعی که ترجیح دادند در صف ملت قرار بگیرند و در حمایت از ولی خود، در فضای فتنه آلود به روشنگری و بصیرت افزایی پرداختند. در این بین نام مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی حسین نوری همدانی(مدظله العالی) به روشنی می درخشد و این افتخار بزرگ را در تاریخ زندگی سراسر مجاهدت علمی و انقلابی حضرتعالی ثبت کرده است که در مصاف حق و باطل نه بی تفاوت که آشکارا در جبهه حق طلبان حضور داشته اید

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

انجمنی
۲۶ آذر ۹۲ ، ۰۳:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور دکتر آیتی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه، دکتر کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در تالار امام خمینی(ره) دانشکده پزشکی برگزار شد.

 

در این مراسم که دکتر رمضانخانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالجباری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر نجفی زاده رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه و جمعی از مسوولان و مدیران دانشگاه و حضورداشتند با قرعه‌کشی سفر به کربلا و  ،نمایشگاه و برنامه‌های شاد فرهنگی رونمایی از سایت‌های انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و باشگاه خبرنگاران این انجمن برگزار شد.

انجمنی
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۷:۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

به مناسبت 16آذر،گرامیداشت روز دانشجو نشریه سلام انجمن اسلامی دانشجویان در سال جدید منتشر شد.

دریافت
عنوان: نشریه سلام

انجمنی
۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

روابط عمومی دانشگاه:مراسم بزرگداشت روز دانشجو به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی دوشنبه 18 آذرماه در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه برگزار می شود.






این مراسم که به مناسبت روز دانشجو و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تأسیس این انجمن با حضور مسوولان برگزار می شود ، شامل برنامه های متنوعی نظیر رونمایی از سایت انجمن اسلامی ، رونمایی از باشگاه خبرنگاران انجمن اسلامی، برنامه های فرهنگی و سیاسی و... می باشد.

از تمامی دانشجویان دانشگاه برای شرکت در این مراسم که روز دوشنبه 18 آذر ماه از ساعت 16 تا 30/21 در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد ، دعوت می شود.

انجمنی
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۸:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر