انجمن اسلامی دانشجویان (1348)

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی shahid beheshti medical university-Islamic Association of Students

انجمن اسلامی دانشجویان (1348)

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی shahid beheshti medical university-Islamic Association of Students

انجمن اسلامی دانشجویان (1348)
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

به توکل نام اعظمش...

 

با سلام

دوستان انجمنی لطفا به تفکیک ،نقاط قوت و ضعف برنامه های زیر را بفرمایید:

جشن جدیدالورودها

همایش خانواده ها

جشن شاخه نبات

انجمنی
۲۲ مهر ۹۲ ، ۲۱:۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ نظر

همایش بزرگ خانواده و دانشگاه با حضور دکتر پیوندی سرپرست دانشگاه پنجشنبه 18 مهر ماه در مرکز همایش های بین المللی امام خمینی(ره) دانشکده پزشکی برگزار شد.

در این همایش که دکتر رمضانخانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالجباری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مسوولان ، اعضای هیأت علمی و جمع کثیری از والدین دانشجویان ورودی جدید نیز حضور داشتند،  دکتر پیوندی سرپرست دانشگاه به والدین دانشجویان برای تربیت نیکو و به ثمر رساندن فرزندانشان و پذیرش آنها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت و افزود:  باعث افتخار ما و کشور است که فرزندان شما در این دانشگاه برتر کشور مشغول به تحصیل هستند. 

انجمنی
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


انجمنی
۱۸ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

همایش بزرگ دانشجویان ورودی جدید مهر92 با حضور دکتر پیوندی سرپرست دانشگاه پنجشنبه 11 مهرماه در تالار امام علی (ع) برگزار شد.

در این همایش که معاونان دانشگاه، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، روسای دانشکده ها ، اساتید ، اعضای هایت علمی ، جمعی از مسوولان ارشد دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر پیوندی سرپرست دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطراه شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس و امام راحل و تقدیر از دست اندرکاران همایشی چنین باشکوه اظهار داشت : امیدوارم این شادی و نشاط شما دانشجویان روز به روز افزایش یابد و با تعالی در علم و معرفت و اخلاق همراه شود.

انجمنی
۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر