انجمن اسلامی دانشجویان (1348)

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی shahid beheshti medical university-Islamic Association of Students

انجمن اسلامی دانشجویان (1348)

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی shahid beheshti medical university-Islamic Association of Students

انجمن اسلامی دانشجویان (1348)
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور دکتر آیتی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه، دکتر کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در تالار امام خمینی(ره) دانشکده پزشکی برگزار شد.

 

در این مراسم که دکتر رمضانخانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالجباری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر نجفی زاده رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه و جمعی از مسوولان و مدیران دانشگاه و حضورداشتند با قرعه‌کشی سفر به کربلا و  ،نمایشگاه و برنامه‌های شاد فرهنگی رونمایی از سایت‌های انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و باشگاه خبرنگاران این انجمن برگزار شد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در این مراسم گفت: ما هم دانشجو هستیم و عواطف و احساسات شما را درک می‌کنیم.

وی با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان در این برنامه اظهار داشت: متأسفانه برخی مسئولان که ندای آزادی بیان سر می‌دهند برای حضور در چنین مراسم‌هایی تقاضای تأمین مالی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان از فعالان فرهنگی نیز با ایراد سخنرانی در این مراسم گفت: خلاء موجود در جامعه ناشی از به بن‌بست رسیدن است.

وی افزود: معنویت حلقه گم‌شده بشریت است که عبارت است از ندانستن جایگاه افراد در عالم.

وی ادامه داد: ما آمده‌ایم تا به ذات و بزرگی خداوند پی ببریم تا به این وسیله به ملکوت راه پیدا کنیم.

حجت الاسلام دهقان با تأکید بر تزکیه نفس گفت: انسان زمانی که تصمیم می‌گیرد گناه نکند باید منتظر شیطان باشد.

وی افزود: برخی از نگاه‌ها ارزش انسان را پایین می‌آورد و برخی دیگر چنان فهمی به انسان می‌دهد که آدم احساس ارزشمندی می‌کند.

دهقان با نقل پیامی از حضرت آیت‌الله بهجت رضوان‌الله تعالی علیه مبنی بر بالاترین و بهترین ذکر گفت:‌ بالاترین ذکر عملی است که هر کس هرکجا باشد برای رضای خدا تلاش کند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه هنر کرج همچنین افزود: دختری که نتواند عواطف خودش را برای خانواده و دوستانش خرج کند نمی‌تواند در زندگی آینده نسبت به خانواده و همسرش مهر بورزد. همچنین پسرانی که قبل از ازدواج نتوانند روحیه خدمت و دلسوزی نسبت به خانواده را در خود تقویت کند در زندگی آینده هم موفق نخواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: خالق هستی اصرار دارد تا من و شما مال خودش باشیم. پس هر مرامی که دارید نماز را از زندگی‌تان حذف نکنید حذف نماز آدم را به گناه ترغیب می‌کند.

۹۲/۰۹/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
انجمنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی