انجمن اسلامی دانشجویان (1348)

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی shahid beheshti medical university-Islamic Association of Students

انجمن اسلامی دانشجویان (1348)

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی shahid beheshti medical university-Islamic Association of Students

انجمن اسلامی دانشجویان (1348)
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

 

"الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ أَیَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعًا"( النساء : 139)

کسانی که کافران را غیر از مومنان به عنوان سرپرست می گیرند، آیا عزت و قدرت را نزد آن ها می جویند پس به راستی عزت و قدرت همه از آن خداست.

 

بی شک فتنه سال ۸۸ که از مدت ها پیش توسط دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده بود، به فضل الهی و با حرکت عظیم انقلابی مردم با بصیرت و زمان شناس در روز ۹  دی سال ۸۸، بساطش برچیده شد، روزی که ایران اسلامی توانست بعد از چندین ماه دفاع مقدس نرم و به مدد روشن گری های رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم ولایتمدار، یکی از سخت ترین گردنه هایی که فتنه گران بر سر راهش قرار داده بودند را پشت سربگذارد.

وقایعی که بعد از دهمین انتخابات ریاست جمهوری و در روزهای پس از آن شاهد بودیم، خیانتی نابخشودنی از جانب افرادی غربزده و مدعی قانون گرایی و مردم سالاری بود که دست به کودتا بر علیه اصل جمهوریت و اسلامیت این نظام الهی زدند.

فتنه گران درسال ۸۸ از صبر و رأفت ملت ونظام  جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کرده و پس از ماه ها اغتشاش و برهم زدن فضای داخلی کشور، در نهایت ماهیت و چهره سیاه خود را درعاشورای سید و سالار شهیدان در سال ۸۸ نشان داده و مردم با بصیرت ایران اسلامی به دنبال این بی حرمتی به اهل بیت ، فریاد هیهات من الذله آن امام آزاده را در حمایت از این نظام و در پی پیام ولی امر مسلمین را در چنین روزی سر دادند.

 آری ، در نهم  دی ماه حماسه ای خلق شد تا دشمنان این دیار بدانند که این ملت درپی رسیدن به اهداف خود ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.

وحال، عدم عذرخواهی سران فتنه از نظام جمهوری اسلامی و ملت و اظهارات اخیر برخی از سردمداران این جریان که دم از حق و طلب کاری از نظام می زنند تنها نشان دهنده این است که آنان بر ادعاهای باطل خویش ایستاده اند.

آیا رافت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم صبور ایران باعث شده است که آنان ،باطل خود را حق شمرده و در پی پس گرفتن آن برآیند؟

مردم ایران اسلامی یادشان می ماند بی حرمتی به  اهل بیت را در حضور این آقایان،یادشان می ماند که چگونه این فتنه گران هشت ماه جشن چهل میلیونی ملت را به عزای ملت و جشن دشمن تبدیل کردند.

و اما اکنون ،با فرا رسیدن نهم دی تاریخی ،انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تقدیر از موضع اخیر رئیس جمهور محترم کشورمان در زمینه یوم الله  ۹  دی ،هشدار می دهد که امروز عده ای با سوءاستفاده از شعار اعتدال به دنبال زنده کردن سران فتنه ای مرده هستند که هوشیاری بیش از پیش خواص را می طلبد ،همچنین در اینجا این مسئله مهم را به قوه محترم قضاییه یاد آور میشوییم که ما  وملت بزرگ ایران اسلامی منتظریم هر چه سریع تر حکمی را که چهار سال پیش مردم متدین و صبور ایران در مورد سران فتنه صادر کرده و از سال۸۸ تاکنون آن را یادآور میشوند ،اجرایی کرده تا مبادا کوردلانی از این قبیل خیال خام دیگری را در سر بپرورانند.

در پایان مجددا به سخنان رهبر معظم انقلاب رجوع میکنیم که فرمودند، ملت ایران در میدانهاى گوناگون، کمک و حمایت الهى را لمس کرده است؛ در جنگ تحمیلى یک جور، در قضایاى گوناگون یک جور، در تحرکات سیاسى و در فتنه‌ها یک جور. در فتنه‌ى سال ۸۸ دست قدرت الهى بود؛ مردم بیدار شدند، مردم وارد صحنه شدند و یک حرکت عظیم را خنثى کردند.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی