انجمن اسلامی دانشجویان (1348)

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی shahid beheshti medical university-Islamic Association of Students

انجمن اسلامی دانشجویان (1348)

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی shahid beheshti medical university-Islamic Association of Students

انجمن اسلامی دانشجویان (1348)
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

در مراسمی با حضور دکتر پیوندی رئیس دانشگاه و جمعی از مسوولان دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه افتتاح شد.

در این مراسم که حجت الاسلام و المسلین عبدالجباری مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر رمضانخانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر رحمتی رودسری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، و جمعی از مسوولان و مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر پیوندی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: پایه و اساس انجمن اسلامی پیش از انقلاب گذاشته شد و پس از آن نیز در جهت حفظ و استحکام نظام فعالیت کرده است.

 

دکتر پیوندی خاطر نشان کرد: دانشگاه دارای ابعاد مختلف پژوهشی، بهداشتی، فرهنگی و... است اما مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا باعث پویایی محیط دانشگاه می شود و دانشجویان در این میان مهم ترین بازوهای دانشگاه می باشند که به همین سبب از فعالیت دانشجویان در این زمینه ها خوشحال می شویم .

وی در ادامه گفت: همیشه عنوان کرده ام که دانشگاه محل کار سیاسی است ولی محل سیاسی کاری نیست بلکه محل انتقاد و ارائه راهکار و پیشنهاد است. امیدواریم در این مدت در جهت اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

رئیس دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در دانشگاه باید به همه تشکل ها و کانون ها بها و قدرت دهیم زیرا پس از 24 خردادماه فضا و گفتمان جدیدی ایجاد شده است که باید همه با حفظ اصول انقلاب و خط قرمزها به خواست اکثریت احترام بگذاریم.

وی افزود: سلایق مختلف در دانشگاه خطرناک نیستند بلکه منجر به بالندگی دانشگاه می شود و اگر در چهارچوب اصول حرکت کنیم و سعه صدر داشته باشیم، می توانیم با رفاقت و همدلی کارها را به جلو ببریم. پل حرکتی ما انجمن اسلامی، تشکل ها و کانون ها هستند. به همین خاطر باید با سعه صدر و گفتمان اسلامی سعی کنیم این مسیر را هموار کنیم و در این میان دانشجویان باید در کارهای مدیریتی و فنی به ما کمک کنند تا بتوانیم با امکانات موجود بهتر تصمیم گیری کنیم.

رئیس دانشگاه در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در دانشگاه چشمه زلالی از اعضای هیأت علمی، مدیران،  دانشجویان، کارمندان و... وجود دارد که هر کدام می توانند حماسه ای برای رسیدن به هدف دانشگاه ایجاد کنند و ما نیز در این مسیر به هر طریقی که بتوانیم کمک می کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: باید یاد بگیریم سعه صدر داشته و با یکدیگر ارتباط کلامی برقرار کنیم زیرا با ارتباط کلامی بسیاری از سوء تفاهم ها رفع می شود . دانشگاه محیط مناسبی برای تمرین این کارهاست و وظیفه  ما نیز این است که فضای همدلی و صداقت را برای شما فراهم کنیم.

دکتر پیوندی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: در بحث بسیج، انجمن اسلامی و کانون ها باید فراگیرتر عمل کنیم که  در این میان باید چهارچوب های ما یکسان، اما سلایق ما می تواند مختلف باشد. به دانشجویان باید بیشتر فرصت دهیم زیرا  محیط دانشگاه یک محیط دوستانه است و امیدوارم که روزهای خوبی را با یکدیگر و در کنار هم داشته باشیم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین عبدالجباری مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سخنانی اظهار داشت: افتتاح اتاق رحمت و برکت را تبریک می گویم و از کسانی که این امکانات را برای دانشجویان فراهم کردند تا دانشجویان با آسایش و آرامش به کارهای فرهنگی خودشان بپردازند تشکر می کنم.

وی افزود: ما شیعیان باید حرکت ها و اهدافمان با یکدیگر هماهنگ باشد و در این مسیر بادقت گام برداریم.

مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه خاتمه تاکید کرد: همگی باید فراگیر کار کنیم و در خدمت همه افراد جامعه باشیم.

در ادامه مراسم دکتر رمضانخانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: از سال 1353 که در کنار دانشجوها بودم به غیر از ادب و خلاقیت چیز دیگری از این دوستان ندیدم و احساسم این است که باید برای این صلاحیت و شایستگی ها هزینه کنیم چرا که دانشجویان سرمایه های آینده هستند.

وی در خاتمه سخنان خود گفت: امیدوارم خداوند کمک کند و بتوانیم پاسخگوی تعهد و صداقت دانشجویان عزیز باشیم و در این ایام عزیز از مکتب امام حسین(ع) درس بیاموزیم.

دکتر رحمتی رودسری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این نشست ضمن یادآوری دوران دانشجویی خود اظهار داشت: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه از هیچ کمک و حمایتی برای دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه دریغ نمی کند.

مهرانی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه نیز در این مراسم که به کوشش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات دکتر پیوندی و دکتر رمضانخانی در بازسازی و تجهیز این دفتر به ارایه برنامه ها و فعالیت های آتی انجمن اسلامی پرداخت.

لازم به ذکر است دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه(تأسیس 1342) در طبقه سوم ساختمان شماره دو ستاد تجهیز و راه اندازی مجدد شده است.

۹۲/۰۸/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
انجمنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی